bilgisayara format attım oyunu geri yüklemeye çalıştım ama yüklenmedi ."a problem accurred trying to transfer the file D:/data/cmn/be/flog.ebo from the media " bi de "a hardware I/O error was reported while accesssing : D:/AUTORUN/SLİDE_000.BMP" diye bi yaziyo ya ne demek ve nasıl düzeltirim yaa mübarek gün bşiyardım edin