Arkadaslar ben ne pesciyim ne de fifacı ama son fifa 07 oyunundaki hayal kırıklıkları beni tamamen pes e yöneltti inanın younu aldım sadece bir defa oynadım herkesin merakla beklediği tr ligi kötü formalar kötü pankartlar tezhurat yok vs oynanabilirlikte de inanın hiç değişiklik yok sadece şutlar değişmiş belki çoğunuz bana kızacak ama iki oyunuda oynayın farkı görmek çok basit tamam futbol oyunu olarak pes ve fifadan başka oyun yok ama lütfen fifayı pes le we ile kıyaslamayın.