juve Oynamaya başladığımdan beri maçı 11 kişi bitirdiğim maç sayısı 2 yada 3 çok fazla kart gösteriyo bende sadece bana değil rakibede aynı şekilde mesela bi maçta benim takıma 7 sarı kart rakibe 4 sarı 1 kırmızı kart gösterdi sizdede böyle mi bu durum :)
Omerdinho Orjinal Mesajı Yazan: juve Oynamaya başladığımdan beri maçı 11 kişi bitirdiğim maç sayısı 2 yada 3 çok fazla kart gösteriyo bende sadece bana değil rakibede aynı şekilde mesela bi maçta benim takıma 7 sarı kart rakibe 4 sarı 1 kırmızı kart gösterdi sizdede böyle mi bu durum :) bana oldu lig de rakip takima her mac 2-3 kirmizi kart gösteriyor :) bi arada luganoya gosterdi mac raporlarina baktim neden gosterdigide yazmiyor :D
badboy_t benim takımdaki kartlarla ilgili sorunum yok ama derbilerde çok kırmızı çıkıyor GS maçında 2 GS'ye 1 de bana(FB)çıktı.BJK maçın da 2 BJK ye çıktı banada 6 sarı çıktı!derbi maçlarındaki hırsı iyi yapmışlarda sanki biraz fazla kaçmış.oyuncular paso birbirine vuryor yok o tekme atıyor öbürü yumruk atıyor fln...
Andon Cok sacma olmus ilk bugda duzelticeklerinden eminim Chelsea - (hazirlik maci adini hatirlamiyorum takimin) 81 82 83 uncu dakikalarda ard arda 3 kirmizi cikti rakip takima
Fifa_delisi10 we birde adamlar çok kolay sakatlanıyorlar bi ara kadronun yarısı sakattı chelsea de:D sarı kart olayına katılıyorum bazen çok oluo bug hatalarıda war
juve En son Denizli yle oynadığım maçta 3 oyuncum kırmızı kart gördü :D bi de FifaDelisi nin dediği gibi sakatlık dikkatimi çekti şampiyonlar ligi maçları oynanmış dedim golleri kim atmış acaba tıklıyorum sakat var öbür maça geçiyorum sakat var bütün maçlarda mutlaka sakatlanma olmuş :)