hatta az önce programı indirdim ve yükledim, gayet güzel çalıştı, FİFA07 bulunamadı falan diye de bişey demedi. değişiklikleri yaptım, tam kaydettim çıkıcaktım ki işe yaramadı hata verdi. Bu Beta Version'udur falan şeklinde bi hata mesajı verdi ve hiç bi değişikliği kaydettirmeden programdan çıktı. Tabi oyunu açtım baktım belki her ihtimale karşı eklemiştir diye, ama nafile. Hala EA Sports'un dandik kramponları var..
Neden böyle bi hata verdiği hakkında bi bilginiz var mı? Veya kramponları UniDB veya Fifa DB Master ile nasıl ekleyebilirim?