Arkadaşlar yine biraz gelişme var =). Yani demek istediğim gazete başlıkları ve alt açıklamasına türkçe olarak yer verilmiş.
Yani şunu diyeyim laptopumuza gelen yönetim mesajları dışında herşey türkçe.
--------------
Ama %100 değil kesinlikle.
Yine de teşekkürler, ama bence başlığı %75 ile değiştir. Ya da kısa özet bir başlık yap da millet nerenin türkçe olup olmadıgını anlasın...