arkadaşlar merhaba,beşiktaşın kendi sahasında oynadığı maçlarda tribünlerde trabzonspor bayrakları var.bu nasıl iş yaw?birde taraftar sesleride çok ilginç.arada zılgıt atan kadın sesleri falan geliyor.benmi yanlış duyuyorum yoksa hakkatten böle bi saçmalık varmı?