Tigana'nın rengi!
Beşiktaş Teknik Direktörü, Gençlerbirliği galibiyetiyle eleştirilerden
şimdilik kurtulduğunu söyledi, "Bu hafta sarışın ve mavi gözlüyüm. Ama
İnönü'de kaybetseydik zenci olurdum" diye konuştu
Gençlerbirliği galibiyetiyle biraz olsun huzur bulan Beşiktaş Teknik
Direktörü Jean Tigana, geçen günlerde kaybedilen puanlara hayıflandı,
rakiplerine bakarak şükretti.
Bu haftaya bakarak, kaybedilen puanlara üzüldüğünü vurgulayan Fransız
çalıştırıcı, "O puanları alsak ligde bambaşka bir yerde olurduk. Bu hafta
kazandığımız için eleştirilerden biraz uzak kaldım. Yani bu hafta sarışın ve
mavi gözlüyüm. Ama İnönü'de kaybetseydik zenci olurdum" dedi.
Rakibi Zico'nun Fenerbahçesi ile kendi takımını kıyaslayan Tigana,
"Bizim kadromuz çok genç. Zico'nun elinde ise çok tecrübeli bir kadro var.
Bizim ilk on birimizde oynayan Serdar ve Burak geçen sezon ikinci ligde oynuyordu.
Kenan, PAF takımında oynuyor. Gelecek için buradayım. Gittikten sonra
benim için çok daha iyi şeyler söyleyecekler. Ortaya çıkarttığımız oyuncuların
ilerlemesi benim için çok önemli" diye konuştu.
Türkiye'de yazılı ve görsel medyanın sürekli üç büyük takımın başındaki
yabancı teknik direktörlerle uğraştığını söyleyen Tigana, "Türkiye'de
futbolda sadece Gerets, Zico ve ben varım sanki. Her gün bir teknik
adam eleştiriliyor. Bunun sonu yok gibi" yorumunu yaptı.