merhaba arkadaşlar bugün fifa2007 cd si aldım ve 4 cd den olusuyor cd yi rardan cikartip c'nin icine attım ve 4.cd yi taktigimda autorun diyerek kurulumu yapmak istedigimde bana söyle bir hata veriyor hatada şu... A problem occurred when trying to transfer the file 'File:\data\cmn\be\flag.ebo' fron the media.
Do you want to retry to copy the file, or cancel the installation? diğe hata veriyor? Simdi C: nin icindeki data klasorune girdim baktim flag.ebo dige bir dosya yok internetten buldum indirdim attim data\cmn\be\ nin icine. Yalniz gene kurmak istedigimde oyunu bu hatayi veriyor bir yardimci olursaniz sevinirim hayirli ramazanlar.