"Huzura Katkıda Bulunun"

Bugün Vatan Gazetesinde Ferudun Niğdelioğlu imzasıyla yayınlanan "Adalet mi bu" başlıklı haberde oyuncumuz Önder Turacı’nın Teknik direktörümüz Zico’nun üzerine yürüdüğü yolundaki haberlerle ilgili olarak Önder Turacı, resmi sitemize özel açıklamalarda bulundu.
Vatan gazetesinin kendisi ile ilgili yayınladığı haberin gerçek olmadığını ve Ferudun Niğdelioğlu’nu tanımadığını ifade eden Önder Turacı "Sıra şimdi galiba bana geldi. Sezon içinde sırayla çeşitli oyuncularla ilgili bu tür haberler yapılıyordu. Belli ki şimdi sıra bana gelmiş, ama ölçü çok kaçmış" dedi. Her maçta oynayacak futbolcu sayısının 11’i geçmediğini ancak takımda 24 oyuncunun bulunduğunu söyleyen Önder Turacı "Tabii ki yedek kalmak her oyuncu için moral bozucu olabilir. Oyuncu her maç oynamak ister. Ama maç toplantıları adalet dağıtılan mahkeme salonları değildir. Bu toplantılarda hoca oyuncuya bir şey sorarsa sadece sorduğuna cevap verilir. Diğer türlü plan, program izlenir. Teknik direktör maç kadrosu ile ilgili olarak tercihini hangi oyuncudan yana kullanırsa kullansın, oyuncu buna saygı göstermek zorundadır. Bu bütün takımlarda böyledir. Mahalle takımlarında bile bu bir kuraldır ve hocaya hiç bir şekilde karşı gelinmez. Eğer hocana karşı gelip, ona istediğini yaptırtabiliyorsan, o zaman zaten hocaya gerek kalmaz. Niğdelioğlu arkadaşım, Kerim, maç kadrosunda olmadığı için güzel bir senaryoya imza atmış, ama abartmış, benim böyle bir hareketten sonra Newcastle kadrosunda değil, PAF takımında olmam gerekirdi. Arkadaşım ölçüyü kaçırmış, huzurlu bir ortamda çalışıyoruz, hocamız Zico ve teknik kadrodan saygı sevgi görüyoruz. Medyadan da bu huzura katkıda bulunmalarını istiyoruz."