_TaYFo_ Print Scr diye bir tuş olması lazım klavyende ona basıp painti açıp yapıştır diyebilirsin en basitinden başka yolları da vardı galiba..
immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ Print Scr diye bir tuş olması lazım klavyende ona basıp painti açıp yapıştır diyebilirsin en basitinden başka yolları da vardı galiba.. en kolay yöntemi bu ama kaydederken jpeg oalrak kaydet daha az yer tutar
DjALieN print screen ile sadece bir tane kaydedebilirsin, ikinci kere bastığında ss hafızadan silinir..