Orjinal Mesajı Yazan: Ugurbeckham
Orjinal Mesajı Yazan: ::RoCKeR::
Sağlam bir bilgisayarınız yoksa bence hiç denemeyin çünkü daha tam olarak stabil çalışan bir ps2 emulatörü yok en iyisi zaten arkadaşın verdiği emulatör 0.9.1 sürümü baya iyi ama ben p4 2.8 HT işlemci 1gb kingston ddr 400 ram ve 128 mb 6600 gt winfast ekran kartıyla oyunu maç başlayana kadar düzgün bir şekilde akıcı olaraka açıyorum fakat maç başlayınca ağır çekimde oynamaya başlıyorsunuz aynı gforce 2 mx400 ekran kartımla eskiden pes4 'ü oynadığım gibi bilgisayarda:) yakında 0.9.2 sürümü çıkacak emulatörün ondan ümitliyim belki daha rahat oynanır ama benim şahsi düşüncem ps3 çıkana kadar düzgün çalışan bir ps2 emulatörü yapmayacaklar.
kardes p4 2.8HT ile tabii yavas oynarsın çunku elinde ki işlemcinin cache bellegi 512 p4 presscott işlemcilerin cache 1MB dual core veya core 2 larda ise secmeli olarak 2MB*2MB yani 4 MB farkı sen gör ben aglatarak oynuyorum oyunu
bir resim atabilir misin ağlattığın oyundan
çünkü bu olayın cache bellekle falan alakası yok emülatörün optimizasyonu bozuk sistemin dünyanın en iyisi olsa da oyunlar gene yavaş çalışır yoksa çoğumuzun pcsi ps2lerden daha gelişmiş durumda.