Torrentden ilaçlı FM'07 yi indirdim.Rarlarını çıkarıp Daemonun en son sürümü olan 4.06 HE dan mount image yaptım.İçindeki ilacı FM exe ile değiştirdim.Bunlardan sonra yapacak başka bir şey olmaması lazım.(Dil çubuğundaki Amerikan dili ve bölgesel dil olarak da ingilizceyi seçerek denedim)
Oyuna girdiğimde bana bu hatayı veriyor...
