LaBombonera bu rapid linkini nerden buldunuz ya bakmadığım yer kalmadı alanlardan biri banada atabilirmi?
..Nicklas.. ben indiremedim kota yüzünden onur_gs sana yolladıım rapid linkinin altında şifre war onu göndersene
Shevchenko ben indiriyorum ama rapid baya yavaş, yarın falan bitiririm heralde, fake olmazsa(insallah) buraya ss'leri koyarım
bugyboy ben oyunu indirdim demodaki hatalarıda geçtim yanlız oyunu yayınlyan grubun yaptığı exe hatalaı arkadaşlar oyunun menüsüne gelmeden atıyor oyundan mini image yada sağlam bir exe çıkmasını beklmek lazım
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko ben indiriyorum ama rapid baya yavaş, yarın falan bitiririm heralde, fake olmazsa(insallah) buraya ss'leri koyarım inşallah fake deildir