bugy çıktı diyosa çıkmıştır arkadaşlar;)bende http ve ftp leri takip ediyorum 5 dkkida bir düşer düşmez başlıycam çekmeye.bu arada kanka ben link bulamadan senin download biterse ripleyip bi upload yaparsın dimi bu kardeşine sevap?:)tabi bu gün yapmanı temenni ederim kanka...
Orjinal Mesajı Yazan: Onur_gs
Ya Doğru Söylediğini Kanıtlamak İstiyorsan Print Screen Yap Bize Resmi www.imageshack.us Sitesine Atıp Link Ver İnanalım Arkadaşım Çünkü Her Yerde 20 yazıyor.
her oyun için söyliyeceğim şey geçerlidir;oyunlar resmi çıkış tarihlerinden önce internete mutlaka düşer.ne bu kanıt inadını anlamadım.