FIFA 07 nin demosunu Demo Expander die bi yamayla oynayınca ekran çözünürlüğü değiştirilebiliyo.Ben de bu şekilde oynuyorum ama Çözünürlük artınca (mesela 1024x768) oyuncu isimlerinin yazdığı yer ekranın tam ortasında cıkıyo!Bunun cözümü var mıdır acaba arkadaslar ???:(