AdnanGFB ya arkadaşlar yaklaşık 2 haftadır oynuyorum ama alt yapıdan nasıl futbolcu çıkarılcağnı bilmiyorum :? bir diyer konu ise bilet geliri nasıl yapıyorsunuz