ark.lar oyunu yükledim ondan sonra..
1- turf importer la çimleri yükledim
2-a.profiles(legendary açık) yükledim
3- fifa_07_grafik_patch_ThE_PuMpEr_ yükledim
4- SuperPack_F__305_fa07_Wedo_R_ yükledim
5-Tümer face install yükledim
şükrü saraçoğlundan fb-gs maçı yapıyorum oyundan atıyo.samiyende yapıyorum gs-fb oyundan atıyor. diğer stadlarda mesela man.utd-gs yapıyorum atmıyo.neden kaynaklanıyo??