Öncelikle bize dün yaptığın konuşmalar hiç hoş değildi.Biz hiçbir menfaatimiz olmadan bazı yerlerde bazı şeyler için çabalıyoruz.Bizim hiçbir menfaatimiz yok bu işlerden,milli takım(Fifa,CS,CoD v.s) menejerimiz SeLo'nun geçen sene ESL ile anlaşıp Türkiye ladderı açmasından sonra biz milli takım oyuncuları da adminlikle görevlendirildik çünkü bu sitede daha önce tecrübemiz vardı.Bizler bu sene yurtiçindeki orjinal oyun pahalılığını düşünerekte aslında zorunlu olan orjinal account istemek yerine bunu serbest bıraktırdık sırf oyun oynamayı seven her arkadaşımız katılımda bulunsun diye.Tabi bunu suistimal eden kişiler çok fazla oluyor hergün yeni bir fake hesap açan oluyor.Hepsi yakalanıyor fakat bunlar hoş değil.Bunlarla uğraşmakta emin ol kolay değil.
Senin şu an dilediğin özür geç olsa da güzel bir davranış.Dilediğin özürden dolayı gerçekten teşekkür ederiz.Ancak bu hiçbirşekilde cezadan dönüş anlamına gelmiyor çünkü bu ligin kuralları kesin ve katidir bunu da ayrıca belirtmek isterim.Tekrar teşekkür eder iyi günler dilerim...