Fifa_delisi10 Ewet beyler benimde sabırsızlıkla beklediğim fifa manager 07 3 kasımda çıkıyomuş burdan bakabilirsiniz Tıkla ayrıca 3 kasımdan önce torrentlere we http linklere düşüceği kesin :D:D
bufe1905 Arkadaşlar bildiğim kadarıyla football fusion yok muş.Sen kendin geliştirdiğin oyuncuyla oynuya biliyorsun.