yukez fifa2007 bende oyun ıcınde her 10dk da bir yavasliyor sebebini bi turlu cozemedim. umarim yardimci olursunuz. okuyabildigim kadar konulari okudum kacirdiysam affola. şimdiden tesekkurler.
Fifa_delisi10 Buraya bak önce http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=73839&pagenumber=8&perpage=10&sm=875967 bunları yap oyuna kasma yine olursa ekran kartı driverını en son çıkan driverla güncelle we ekran kartı ayarlarından performance-kalite ayarını ortaya getir