beratgecesi kerim abi senden bir yardım isteyecektim inönü ve şükrü saraçoğlunda bayrak sallanmıyor yani çıkmıyor,acaba ayrı bir stad yaması olduğu içinmi bu böyle,bir çözümü yokmu acaba,teşekkürlerrr..
Kerim saracoğluna yama yapıyoruz ecp stadyumumuzu çaldılar diyo iyiki fifayı ecp yapmıyor kim yama yapsa hırsız derler
beratgecesi Orjinal Mesajı Yazan: Kerim saracoğluna yama yapıyoruz ecp stadyumumuzu çaldılar diyo iyiki fifayı ecp yapmıyor kim yama yapsa hırsız derler hayırlısı neyse o olsun abi oluruna varır herşey,arada bir çıkar böyle şebekler ortaya takma kafana....