Öncelikle "bana sormadan neden meydan okuyorsun ceza alacaksın şimdi" dememin sebebi kuralları bilmemen. Biliyomuş gibi de gelip burda kendini haklı çıkarcağını sanıyorsan yanılıyorsun. Buraya konuşmalarını koyucam şimdi çok kibar konuştuğun anlaşılıcak ne güzelde kıvırıyosun öyle.
Sırf meydan okudum diye banlandım diyo ya :) çok komiksin. ESL Kurallarının 1.2 maddesine göre yaptığın cezayı gerektiriyor. Konuşma loglarını burda yayınlamam senin zararına olucak en iyisi sus artık. Benim düzenlediğim turnuvalarda herkes beni biliyorki buraya kadar geldim. Herkese adil davrandığımı tüm çevrem bilir. Burda milli takım kaptanlığına kadar yükselmiş biri olarak Türkiye içinden milli takıma oyuncuları seçtiğimizi düşünürsek ne kadar haklı olduğum ortada. Bunları övünmek için söylemiyorum yanlış anlamasın kimse. Sadece adil olduğum bilinsin diye söylüyorum. O mevkiye gelebilmek için öncelikle insan olmak gerekiyor ve Allah'a şükür o bende mevcut ki kimseyi kırmayayım kimsenin kimseye hakkı geçsin istemiyorum. Bizlere bu yetkiler verilmiştir. Türkiye Ladder ı içindeki kuralları biz belirleriz sen değil. Burda tek başıma adminlikte yapmıyorum bunu bil. Cezayı veren bu konuşmalarına rağmen ben değilim bunuda bil.
ESL Adminleri olarak sizlere iyilik olsun dedik orj. oyun zorunluluğunu kaldırdık sizin yaptığınız hiç hoş bişey değil. Benim site içinde günboyu üyelerin yaptığı maçları kontrolüm illegal yollardan lige girmeye çalışan kendini akıllı zanneden kişilerle uğraşmam katılan üyeleri belli kontrollerden sonra lige almam gerekiyor ve bu kadar işin arasında sen kimseye sormadan maç teklifi yolluyosun çünkü kuralları bilmiyosun. Bir kişi belli sayıda maçı reddettiği zaman ceza alıyor bunu biliyormuydun bilmiyordun. Senin yüzünden veya senin gibiler yüzünden bazı arkadaşlar yok yere ceza alıyor. Ben sana şöyle diyim o zaman ben bu oyunu en iyi oynuyorum herkese meydan okurum heytt be çekilin yoldan var mı böyle bişey. Herşey belli bi kural çerçevesinde yapılır burda.
Ligimiz daha yeni bazı kuralları yazmamış olabiliriz. Bunları gerekli her mekanda söyledim burdan da esl forumlarından da maçların nasıl oynanması gerektiğini. Sen okumayıpta gelip ooo ben çok zekiyim herşeyi ben biliyorum tavırlarıyla bi yere varcağını sanıyorsan yanılıyorsun.
Ayrıca burda kişisel problemlerini çözeceğini sanıyorsan hiç ümitlenme aksine daha çok göze batıyosun. Çok kurallardan bihaber olduğun bu konu başlığındanda belli oluyor. Bu ilk ve son kişisel cevabım olucak sana konuyu yetkili arkadaşlardan daha fazla uzatmadan kapatılmasını istiyorum...