phatuphatu mükemmel... eskiden küçük kardeşim ateri oynardı onda böle basket oyunu vardı onda da adamlar böle dönere basket atarlardı o aklıma geldi...:D
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r mükemmel... eskiden küçük kardeşim ateri oynardı onda böle basket oyunu vardı onda da adamlar böle dönere basket atarlardı o aklıma geldi...:D dedigin oyunu neogeoda oynuya bilirsin . oyunun adı STREET HOOP