saraçoğlu samiyen inönü yaması vardı üçlü onu yükledim bi de reklam panolarıyla ilgili bi yama vardı onu yükledim ama oyundan atıyo unistall yaptım hala atıyo oyunu yeniden yüklemeye çalıştım yükleyemedim yani isyanlardayım bu ara allahını seven bi el atsın bu olaya ya napiim ben