Erdenay şükrü saracoğlu stadının pes5 için kurulumunu resimli bi biçimde anlatacak olan yok mu lütfen çok uğraştım yapamadım
zagzirus eminmisin cok ugrastıgına kayasının stadından bahsedıyosun heralde dkz studyon varsa o tex ı acıyosun oyunun dosyasıdır bu sonra orada ıkonu var all folder ımport dıye sonra dosya secmenı ısteyecek sende "o texın ıcıne atılacak " klasorunu goster sonra save as dıyeceksın bı kac dakka bekle hepsını kaydetsın sonra o dosyayı al ve eskı dosyanla degıstr hepsı bu aslında cok basıt sanıyelık bısey..........
zagzirus ee tabii ole olacak duzelsın dıyosan aynı ıslemı E_text ıcınde yap ıkı dosyada e trexe eklıyıceksın bunu grafıc stdyoylada yapabılırsın
xxxxxxxxxxxxxxxx Hem forum kurallarını okumayıp yanlış başlıklı konu açıyorsun hemde serzenişte bulunuyorsun bravo sana. Forum kuralları madde 18. Kilit.