cok saçma bir problemle karşı karşıyayım.önceden korsan oyunum vardı hic kasma yoktu,orjinal oyun aldım tek kisilik oynarken kasıyo(aynı çözünürlük ve detaylarda)
isin bir garip yanıda orjinalde online oynarken aynı detaylarda kasmıyo,tek kisilik oynarken kasıyo sorun nedir?