Orjinal Mesajı Yazan: ozman89
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX
Al iste, bi esrar ceken arkadas daha :D
Adam gibi konuş sonuna gülücük koyunca olmuyo öyle sana gördüğümüz bildiğimiz şeyleri anlatıyoz.
Ben sana espiri oldugunu anla diye o gulucugu koydum, peki sen kim oluyonda bana adam gibi konusmasini ogretiyon ?
tartismayi kim cikarmis alde kendin BAK, burda daha bos bos konusacana...
bu arada beni sikayet etmekten bahsetmisin, ne adina sikayet edeceksin ?, kendin ne yaptiklarini goz arda ederekmi...?
et kardesim tutana ben soverim sen et ;)