arkadaslar formanın sadece üst kısmı cıkıyo ama sort ve corplar cıkımıo adamlar cıplak gibi duruyo lutfen yardım :confused: bnm pes 5 te turkcell super lig yaması var.gsnin forması feyenoord oldugu icin otherdan feyenoorddan formayı aldım ancak ggsde formayı ekledikten sonra oyuncu forması ayrı (forması sortu...) gozuktugu icin bende yanlıslıkla sadece üst kısmı ekledim ve oyuna girdim oyunda oyuncuların sort ve de corap kısımları bombos :D tekrar ggsye girdiimde ise sort bolumune tıkladıgımda ggs donuyo ve olmuyo cok karısık bi sey ama yardım edin :o