saha99 fifa 2007 %100 türkçesini bekliyorum ama hala çıktıhına dair bir şeyler duymadım ne zaman çıkacak
RentleSsPR konu başlıklarını yazarken biraz daha dikkatli olmak gerekli. ayrıca arkadaşın dediği gibi daha erken cünkü bunun manager moduda var...
DjALieN http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=73712&pagenumber=4&perpage=10
ozguven kardeş konu başlığına bir el at istersen yoksa daha çok kişi bişey var zannedip buraya gelecek.teşekkür ederim.