arkadaslar ben 2006 yı kurdum nanoyuda kurdum v2 yamasınıda kurdum herşey çok güzel manager modda ilk 2 3 yıl yabancı takım seçsemde türk takımı seççince beni oyundan hatıyo fifa 2006 bir sorunla karşılaştı hatası veriyo 10 larca kez dened,m hep ayjı yer bi yardımcı oluynyaaaaaa