e zaten yama denilen şeyi özellikle fifa gibi oyunlarda yabancı sitelerden indireceksin... Herkeze bunu tavsiye ediyorum , Scn üzerine alınmasın tabi ki lütfen...
Bu arada tam da Türk Ligi çıkmışken böyle rezil olmamız çok kötü oldu , ayrıca Türk siteleri vefasız olabilir yani isim versede vermesede izinsiz olarak scn yamalarını yayınlar sonucunda hiçbirşey olamazlar 2 aya kadar çöker. Ama scn öyle değil öyle olamaz , nick ve site ismini yazıp yayın yapmakta ayrı bir haksızlıkdır... Bunlar dünyada forumların global kuralları ,ama burada tepkiler doğar şimdi bu dediğime :) Alıştık artık 1000 den fazla mesajlı üyelere :) ne de olsa site artık fifacenter ve ya fifaturkey değil ismi kadar forum anlayışı da yıllar geçti değişti.
Saygılar
ogalican