Herkese Slm Arkadaşlar...
Benim Bİ Kaç SOrum Olucaktı...
Herkes Bişeler Yapıyo Hepsinin Ellerine Sağlık Ama Artık Bu Yaptığınız Dosyaları(Face'ler,Formalar,Transfer Updateler)Oyuna Aktarmanın Zamanı Gelmedimi...
Bu Dosyalrı Yapan Arkadaşalra Sesleniyorum Allahını Seven Biri Bunları Setup(exe) Haline Getirsin De Bizde Faydalanalım...Yaptığınız Facelerin jpg lerini yayınlamanız Hiç Bişe Yaramıyor İçim Gİdiyo Öle Görüpte Oyuna Yüklemeyince...
Saygılar...