Arkadaslar, gorunen o ki Manager Mode'da oyun kendiliginden karar veriyor gece mi gunduz mu mac oynanacak diye ve genelde de gunduz oynaniyor, gece sadece kupa maclari oynaniyor okuduklarima gore.
Peki FIFA 06'da, Tournament Mode icinde Lig sectigimizde, maclari oynamadan gece mi gunduz mu secebiliyorduk, FIFA 07'de Manager Mode'da lig oynamazsak da Tournament icinde Lig secip oynasak, FIFA 06'daki gibi gece mi gunduz mu oynamak istedigimizi secemiyor muyuz? O ozelligi kaldirmislar mi yoksa yine o secenek var mi?
Bilgi verebilirseniz sevinirim.