
"Bu Alay Sancağı Gelibolu savaş alanından getirtilmiştir,ama esir edilmemiştir.Türk Ordusu'nun geleneklerine göre bir alayın sancağı, alayın son eri ölmeden teslim edilemez. Bu sancak, sonuncu muhafızın da altında ölü olarak yattığı bir ağacın dalına asılı olarak bulunmuştur. Kahramanlık timsali olarak karşınızda duran bu Türk Alayı Sancağını selamlamadan geçmeyin"
alıntıdır
halen yurtdışında adını hatırlayamadığım bir müzede aynen altında yazan şekliyle sergileniyormuş,insan gururlanıyor ama bir taraftan da üzülüyor çünkü bu milletin içinde öyle insanlar var ki tarihimize yabancıların gösterdiği kadar saygı duymuyor.