bdr1905 arkadaslar bugun fifa 2007 aldim ve kurdum. Ancak maclar o kadar hizli calisiyorki oynamak mumkun degil. Game speed ayarlarini da degistirdim ama birsey farketmiyor. Ne yapmam gerektigini bilen varsayardimci olabilir mi ? Tesekkurler
feaRneveR alakası yoktur bende laptop var oyun arada takılıyor :) kardes senin islemci 6.0 ve ram in 4096 mı ? :):)
bdr1905 evet laptop var amd3000 512 ram vs. Az once desktopa yukledim bir sorun yok. Desktop ta amd 3000 ve 512 ram e sahip. Anlamadım yani durumu.
gudek ya benımkıde lap top ve bazen cok hızlı oluyo oyun konsolu kullandıktan sonra hızlanmaya baslıyo ve hıc te ıyı olmuyo oynanmıyo bendede aynı sorun var yanı
dogukanfb ben fifa 07 yi yükleyemiyorum yüklendikten sonra hata veriyor neden öyle yapıyor lütfen yardım...
cagrizma Aynı sorun bende de var. Restart attığım zaman düzeliyor; ancak bazen düzelmiyor. Bu durumda yeniden restart atıyorum ve düzeliyor. Yani anlayacağın düzelene kadar restart atıyorum. Başka çözümü olan varsa yardımcı olsun lütfen..
luke77 Ya Bazı arkadaşlar söyle bişi diyorlar ama...Oyun orjinal değilse oyun hızlı çalışıyormuş....Orjinal alın 10$ veya 20$ ya neki....