Lafım sana deil çok güzel kırmışın da sözüm EA'ye şu adamın belinin kırılmasını daha güzel yapabilirlerdi.Sanki ayağına kayıyomuş gibi o ne öle ya hiç gerçekçilik payı yok.Hoş videodan da tam anlaşılmıyo ama PES'teki gibi yiyebilirdi çalımı..
Orjinal Mesajı Yazan: utku1586
klavyede y apmak için ne yapmak gerek bilen varmı
Şimdi şöle oluyor ;)
Gittiğimiz yöne ileri diyelim.İleriye giderken(düz bi şekilde depar deil yani) Shift'e basık tutmaya başla ve elini hareketin sonuna kadar çekme.Sonra elini ileriden çekip seri bi şekilde geri,aşağı ve tekrar ileriye bas ve bu işlemi yaparken tuşlara aynı anda basmamaya dikkat et.Yani geriden sonra aşağıya basarken geriden elini tam olarak çek.tek tek bas ama seri bas.Bilmem yeteri kadar açıklayıcı olabildim mi:) Practice'de biraz çalış yaparsın zor diil. ;)