Passenger DOĞU DERBİSİNİN GALİBİ YOK!.. 1-1 Turkcell Süper Lig'in güçlü ekiplerinden Kayserispor, Pechze yönetiminde son haftalarda büyük çıkış yakalayan Sivasspor'u konuk etti.. Ev sahibi ekip bir puanı Gökhan Ünal'ın penaltı golüyle aldı..
phatuphatu helal sivasıma bea... ya bu takım deplasmanda daha iyi kayseriden 1 puan almak çok böük başarı bence tebrikler...
Nouzer Orjinal Mesajı Yazan: Ilhan_Mansiz noldu bu kayseri'ye böyle ne zamandir mac alamiyorlar... Evet UEFA'dan elenince birşeyler oldu..