Sevgili Fenerbahçeli futbolcular sayın Zİco ve Sayın yönetim,
Lütfen Fenerium Etkinlikleri çerçevesinde bikere de Fb taraftarını deilde F.A premiership ten herhangi bir takımın taraftarlarını ziyaret edin stadlarında tabiiki.Bunun amacı o stada gidip futbol nasıl oynanıyormuş öğrenmek.He eğer yok yapamayız öle şey diosanız şu buluşma işlerini şampiyon olunca yapsanız daha mantıklı olur (ki artık inanmıoruz şampiyonluğa).Böyle devam edin aferin çocuklar:)