Orjinal Mesajı Yazan: cy1976
ikisi birleşirse çıkaracakları oyun çok dandik olur, şu an birbirleriyle yarışıyolarda güzel bişiler çıkıyo
Evet bencede, konami diycek gameplay pesteki gibi olsun siz lisanlari verin (ki pescilerin amaclari zaten lisanslar), fifa'da diycek: 'ne lan sen simdi benim gameplayime lafmi atiyon bizim gameplayla karisik olsun' diyecek...
bende diycemki bunlara: 'amann ayri durun fifa hicbir alanda bulasmasin bize' ;)