e derken "e artık atarsın" veya " e versen diyorum" daki e lerle aynı anlamda :D
manual: uninstal ile değil kendin temizle..shift+delete kombinasyonuyla dosyaları ve programları sen sil.onların verileri regedtte kalacaktır.system mechanic veya regcleaner gibi araçlarla regediti temizlersin.
şimdi aklıma geldi system mechanic çalışmayan programları silebilme özelliği var deneyebilirsin