fardal 1.Şampiyonlar liginde 2 tane fener var 2.Şampiyonlar ligi finalinde hiç seyirci yok ama sesler geliyor bi yerden! 3.TSL de bazı takımlar toplam 35 maç yapıyor!!! Yorumlarınız...???
saydam Ben hiç öyle birşeyle karşılaşmadım.. söylemeden gecemiycem böyle sacma bir konu başlıgıda olmaz
Fifa_delisi10 şampiyonlar liginde 2 tane fenerin çıktığa doğru diyorlar bende biraz önce oynadım fb de şampiyonlar ligindeydi 2 tane yoktu hiç rastgelmedi ama bazen oluomş final maçında anormallik yok tsl de 35 maç yapan hangi takım:D
fardal fenerle k.erciyesin oynadığı maç sayısı 35...2 kere samp. liginde oldu sesler geliyo ama stadta görevlilerden başka kimse yok
ermiss siz ne diosunuz ben fbyle 2 tanesinin de grup maçlarını oynasdım biriyle ysrı finalde oynadım biriyle finale çıktım ama 2siylede yenince hem para hemde övgü alıorum işime gelio ama çocukların canı çıkıor hehe
BaD BoY ewet ssiz inanmam o zmn bende gsnin 10 tane oldugunu gördüm hatta 6sı ceyrek finaldeydi sampionlar liginde :D :D :D :D :D :D ss koymuyacaksanız konusmayın ozmn hiç kimse inanmaz
ermiss YAW ARKADŞIM SİZİN AKLINIZ BAŞINIZDAMI YALANMI ATICAZ OLDU DİORUM HATTA KONUDA AÇTIM KAÇ KİŞİ AÇTI KONU kaç kişi yalanmı atcaz fifayı boykotmu edioruz burda yapımcısı sizmisiniz
suptortion bunlar kafayı yemiş yaa...öle saçma konu başlıı olmaz mışşş...verdiiniz cevaplara bakın yaa....sanki sadece oyunun güzellikleri yazılcak...nerden inancaklarmışş....hayret bişi yaaaa...inan inanma kardeşim adam gördüü bi saçmalıı anlatıyo işte..... şahsen ben görmedim öle bişi ama daha rastlamamışta olabilirim....çünkü hep milli takımla oynuyorum...