arkadaşım bak detaylı bir şekilde yazmaya çalışacağım
D sadece rakiple mücadeleye girer yani topun pasinden gidersin
Q+D 2'li pres
D+S top rakipdeyken onuz kullanırsın (baskı yapar)
D+Shift topa hamle yapar
D+E rakibin attığı paslar ırasında hızlı hareket ederek araya girersin
tiyo : D ye ve 2 şer sn arayla S ye toprakipdeyken basarsan devamlı 4'lü ve % % li pres yaparsın rakibe.fakat defansta çok açık verirsin.