hicbisey arkadaşlar bir sorum olacak. tsl'ye girdiğimiz zaman transfer sezonu yerine direk lige başlıyoruz transfer yaptırmıyor bu sorun nasıl çözülebilir. bunun için bir yama mevcutmu ?
usame17 ben buldum transfere girdiğinizde karşınıza iki şık çıkıyor onlardan üste olanı yani search'a tıklıyorsunuz karşınıza uzun bir menü çıkıyor en alta gelin ve fre agent yapın ve enter deyin serbest oyuncular çıkıcak.sonra alcağınız oyuncunun adını yazın ve alın hadi kolay gelsin