BiLLZarD beyler maçlar hep güngüz oynanıyo akşama nasıl ayariıcaz game settingdten yapamadım nerden bi bilen warmı acaba??
volkan055 takımları seçerken e veye q ya bas karşına satad ve hava seçim menüsü çıkacak..orada değiştir....
mustafa_kestek bende menager modda kupa maçları hariç hep gündüz yapıyorum onunda bir ayarı varmı ki?