aslında formatlamaya gerek yok , bir çözümü vardı onun bulursam yazayım
EDİT: çözümü buldum çünkü aynı olay benimde başıma gelmişti FIFA WC 06 'da.aşağıda anlattığım gibi yaparsan sorunun kalmaz.
1- öncelikle cd nin içindeki bütün dosyaları yeni bir klasör açıp , o klasöre kopyalayın.
2- kopyalama işlemi bittikten sonra autorun klasörünü açın.
3-autorun.cfg dosyasını notepad veya herhangi bir metin düzenleme programıyla açın
4-DirectxVersion yazan satırdaki =9.0c satırını =0 olarak değiştirin.
5-Kaydedin ve çıkın.
6-Daemon Tools a image dosyasını mount edip oyunu kurun . (artık bir daha License Agreement ekranı çıkmayacaktır )