Orjinal Mesajı Yazan: becocast
fifa sewerler lütfen biri yardım etsin program tam olarak nasıl kullanılıyo bilmiyorum yapılcak seyleri yapıyorum dosya degisiyo ama oyun içine yansımıyo kafayı yedim 2 gündür uğrasıyorum.LÜTFEN YARDIM!!!!
Yaptığın değişikliklerin oyuna yansıması için programda "file > save and close" dosya adınıda "fifa" yazarak masaüstüne kaydet (eminimki buraya kadar yapmışşındır)sonra "fifaData2007Beta01" klasörünün içindeki "kit ve shoes" dosyalarıyla beraber masa üstüne kaydettiğin "fifa.db" dosyasıyla bu üç dosyayla birlikte "C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 07\data\cmn" klasörünün içine yapıştır. Ben denedim yaptığım değişiklikler aktif oldu sende bi dene bakalım olacak mı? Sadece "fifa.db" dosyasını yapıştırınca yaptığım değişiklikler aktif olmuyor. Kolay gelsin