ermiss arkadşlar tüm konularda çimlerden örüntüden çözümelrden yakınıordum ve sonunda biraz arştırdı paraay kıydım ve 285 YTLYE 512 MB SAPPHIRE X1600 PRO DDR2 AGPTVODVII ekran kartı ladım gerçekten ekran kartı düşük olanlar fifayı kötülüor futbolcular stad seyircileri saha kötü die ama hakten aradaki farkı görseniz sanki fifa 93ten 2007 ye döndüm süper bi oyun oldu yavsiye ederim fifada grafiten kaynaklnan çoğu sourn ekran kartından
Fifa_delisi10 hayırlı olsun iyi kart almışsın oyunun zewkini çıkarmaya bak artık zaten herşey ekran kartının oyuna göre verebiliceği performansa bağlı;)
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: ermiss arkadşlar tüm konularda çimlerden örüntüden çözümelrden yakınıordum ve sonunda biraz arştırdı paraay kıydım ve 285 YTLYE 512 MB SAPPHIRE X1600 PRO DDR2 AGPTVODVII ekran kartı ladım gerçekten ekran kartı düşük olanlar fifayı kötülüor futbolcular stad seyircileri saha kötü die ama hakten aradaki farkı görseniz sanki fifa 93ten 2007 ye döndüm süper bi oyun oldu yavsiye ederim fifada grafiten kaynaklnan çoğu sourn ekran kartından bir ikitane caps koysa bakalım :)
ermiss saolun arkadaşlar fifa_delisi bilir gher konuda yazıodum bi çare die en sonunda paraya kıydım aldım arkadaşlar caps koyucam emde gündüz-gece olarak ama sabah ancak çünkü bugün pcye çok yüklendim ve mazur görün yeni ekran kartıda var ilk günden çok kasmayalım yeni malı caps koyucam
Sadomazohist Bende aynısını kullanıyorum. Hiç sorun yaşamadım. Çimlere zum yaptıgımda tane tane çim (yani ayrıntılı) gösteriyor . Zaten en çok çimlere hastayım :). SS koy ermiss de bi bakalım