arkadaşlar sizlerden bi ricam olcak.özelliklede kerim abi den yani stad yapımcılarından.fifa 2007 deki atatürk olimpiyat stadındaki saha kenarlarındaki koşu bantlarını yok edip yayınlayabilirmisiniz.yani seyircilerle saha iç içe olabilirmi?bu isteğimi yapabilirseniz çok makbule geçer.:)