yenerapper abi gs liyim ama forma manyak olmuş eline sağlık fb bigün şamp ligine katılrsa bunu giyer:P:P:P
wade_03 Ya abi mükemmel olmuşlar ama bir de gs nin formasını yapsan daha da güzel olur şimdiden tşk:rolleyes:
BlackEagle92 ya arkadaşlar şu beyaz templateleri nası başka renklere çewriyoz yada bunların bulunduğu bi yer war mı lütfen yardım