Orjinal Mesajı Yazan: cracks
enes abi yrnikonu açmaya gerek olduğunu sanmıypom yaf:o
Neden yeni konu açmam gerek yok , başlığı doğru dürüst okumadan yazıyosun , bu video bana değil bi arkadaşa ait , kendisi çekmiş , başkasının videosunu SMAÇLARIM topicine mi koyuccaktım , ayrıca makaay gene işgüzarlık yapmış kitlemiş , eytkisini abuk zubuk şeylere kullanan modlardan çekiyoz ne çekiyosak zaten , bi de yazmış sen kimsin ki millete akıl veriyosun diye
SÖYLÜYORUM MAKAAY
SENİN HAYATIN KADAR BASKET OYNADIM , SENİN HAYATIN KADAR ANTERENÖRLE ÇALIŞTIM , SENİN HAYATIN KADAR BASKETBOLCU İLE TANIŞTIM VE BU KONULARDA HAYATIN KADAR DENEYİME SAHİBİM , ÇOCUKLARA NE YAPARLARSA BOY UZAMALRI DURUR NE YAPARLARSA SIÇRAMA KABİLİYETLERİ GELİŞMEZ SENDEN BİN KAT İYİ BİLİYORUM , BENİM İŞİM SPOR OLM , BU FORUMDA ALLEN IVERSON İLE KONUŞABİLMİŞ(Türkiye - abd maçı öncesi idmanlarında pas vermek için gönüllü olarak federasyondaki tanıdıklar sayesinde konuşmuştum ) KAÇ ADAM VAR DA BANA SEN NE BİLİYOSUN Kİ BASKET HAKKINDA DİYOSUN